|
Model
|
Cena |
Osłona |
Zdjęcie |
Zdjęcie
|
93.
|
Land Rover Defender 110 i 130
|
Stal 4mm 750zł
Alu 6mm 890zł
|
Land Rover Defender 110 i 130 1998-2006 rozbudowana osłona reduktora i tylnej części skrzyni biegów. Zamocowana w najmocniejszych punktach ramy za pomocą oryginalnych śrub i nitonakrętek. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm lub 6 mm aluminium. Stal śrutowana i malowana proszkowo w technologi dwuwarstwowej ze strukturą. Nie wymaga wiercenia ani spawania. Waga ok. 15,4 kg (stalowa) lub 7,9 kg (aluminiowa). |
|
|
93a.
|
Land Rover Defender 110 i 130
|
Stal 4mm 560zł
Alu 6mm 730zł
|
Land Rover Defender 110 i 130 do 1998 osłona zbiornika paliwa. Montowana w fabryczne otwory samochodu.Nie wymaga wiercenia ani spawania. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm lub 6 mm aluminium. Stal śrutowana i malowana proszkowo w technologi dwuwarstwowej ze strukturą. Waga ok. 11,8 kg (stalowa) lub 6,4 kg (aluminiowa). |
|
|
94.
|
Land Rover Defender 90
|
Stal 4mm 750zł
Alu 6mm 950zł
|
Land Rover Defender 90 1998-2006 rozbudowana osłona reduktora i tylnej części skrzyni biegów. Zamocowana w najmocniejszych punktach ramy za pomocą oryginalnych śrub i nitonakrętek. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm l;ub 6 mm aluminium. Stal śrutowana i malowana proszkowo w technologi dwuwarstwowej ze strukturą. Nie wymaga wiercenia ani spawania. Waga ok. 15,4 kg (stalowa) lub 7,9 kg (aluminiowa). |
|
|
95.
|
Land Rover Defender 90
|
Stal 4mm 490zł
Alu 6mm 620zł
|
Land Rover Defender 90 z lat 1998-2006 pełna osłona zbiornika paliwa. Wykonana ze stali konstrukcyjnej o grubości 4 mm lub 5 mm aluminium. Stal śrutowana i malowana proszkowo w technologi dwuwarstwowej ze strukturą. Montowana na oryginalną cienką i słabą osłonę. Nie wymaga wiercenia ani spawania.Waga ok. 9,9 kg. (stalowa) lub 4,5 kg ( aluminiowa). |
|
|
96.
|
Land Rover Defender
|
Stal 5mm 480zł
Alu 6mm 560zł
|
Land Rover Defender osłona drążków kierowniczych. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 5 mm lub 6 mm aluminium. Stal śrutowana i malowana proszkowo w technologi dwuwarstwowej ze strukturą. Montowana w fabryczne otwory samochodu. Nie wymaga wiercenia ani spawania. |
|
|
97.
|
Land Rover Defender
|
Stal 5mm 570zł
Alu 6mm 660zł
|
Land Rover Defender osłona drążków kierowniczych. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 5 mm lub 6 mm aluminium. Stal śrutowana i malowana proszkowo w technologi dwuwarstwowej ze strukturą. Montowana w fabryczne otwory samochodu. Nie wymaga wiercenia ani spawania. Waga ok. 10,9 kg (stalowa) i 5,4 kg (aluminiowa). |
|
|
98.
|
Land Rover Defender
|
Stal 5mm 260zł
Alu 6mm 500zł
|
Land Rover Defender (wszystkie roczniki ze stabilizatorem) osłona HD tylnego drążka kierowniczego. Wykonana ze stali konstrukcyjnej o grubości 5 mm lub 6 mm aluminium. Stal śrutowana i malowana proszkowo w technologii dwuwarstwowej ze strukturą. Mocowana w fabryczne otwory. Nie wymaga wiercenia. Waga ok. 3,6 kg.( stalowa) lub 1,9 kg (aluminiowa). |
|
|
99.
|
Land Rover Defender
|
Stal 5mm 260zł
Alu 6mm 500zł
|
Land Rover Defender (wszystkie roczniki bez stabilizatora) osłona HD tylnego drążka kierowniczego. Wykonana ze stali konstrukcyjnej o grubości 5 mm lub 6 mm aluminium. Stal śrutowana i malowana proszkowo w technologii dwuwarstwowej ze strukturą. Mocowana w fabryczne otwory. Nie wymaga wiercenia. Waga ok. 3,6 kg.( stalowa) lub 1,9 kg (aluminiowa). |
|
|
100.
|
Land Rover Discovery II
|
Stal 5mm 560zł
Alu 6mm 640zł
|
Land Rover Discovery 2 1998-2004 osłona drążków kierowniczych. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 5 mm lub 6 mm aluminium. Stal śrutowana i malowana proszkowo w technologi dwuwarstwowej ze strukturą. Montowana w fabryczne otwory. Nie wymaga wiercenia ani spawania. Waga ok. 11,9 kg. (stalowa) lub 6,5 kg. (aluminiowa). |
|
|
101.
|
Land Rover Discovery II
|
Stal 5mm 560zł
Alu 6mm 680zł
|
Land Rover Discovery 2 1999-2004 pełna osłona zbiornika paliwa. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm lub 6 mm aluminium. Stal śrutowana i malowana proszkowo w technologi dwuwarstwowej ze strukturą. Montowana w fabryczne śruby i otwory samochodu. Nie wymaga spawania ani wiercenia.Waga ok. 13,4 kg (stalowa) lub 7,2 kg (aluminiowa) |
|
|
101a.
|
Land Rover Discovery III
|
Stal 5mm 1540zł
Alu 6mm 1810zł
|
Land Rover Discovery III 2004-2009 pełna długa osłona silnika, chłodnic i przedniego mostu. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm. lub 6 mm aluminium. Stal śrutowana i malowana proszkowo w technologii dwuwarstwowej ze strukturą. Montowana w fabryczne otwory. Nie wymaga wiercenia ani spawania. Waga ok. 22.8 kg. ( stalowa) lub 8,9 kg. (aluminiowa). |
|
|
101b.
|
Land Rover Discovery IV
|
Stal 5mm 1540zł
Alu 6mm 1810zł
|
Pełna osłona silnika, chłodnic i dołu zderzaka podwozia Land Rover Discovery 4 2009-2015.Wykonana jako jeden długi element co zapewnia dużą sztywność.Montowana w fabryczne otwory pojazdu.Nie wymaga żadnego wiercenia ani spawania.Plastikową osłonę haka holowniczego w zderzaku należy zdemontować lub wyciąć jej środek aby zapewnić dostęp do niego po zamontowaniu osłony.Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm.Śrutowana i malowana proszkowo z podkładem antykorozyjnym klasy 5 lakierem ze strukturą.Łączy się z pozostałymi osłonami standard i offroad produkcji HC.
GEnDisco4offroad-bl
GEnDisco4offroad-al
|
|
|
101c.
|
Land Rover Discovery IV
|
Stal 5mm 1200zł
Alu 6mm 1300zł
|
Pełna osłona skrzyni biegów i reduktora Land Rover Discovery 4 2009-2015. Wykonana jako jeden długi element co zapewnia dużą sztywność.Montowana w fabryczne otwory pojazdu.Nie wymaga żadnego wiercenia ani spawania.Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm. Śrutowana i malowana proszkowo z podkładem antykorozyjnym klasy 5 lakierem ze strukturą. Łączy się z pozostałymi osłonami standard i offroad produkcji HC. Duża ilość otworów w osłonie ułatwia czyszczenie i spływ błota jak również zapobiega przegrzewaniu się elementów układu napędowego.
GTeTCDisco4standard-bl
GTeTCDisco4standard-al
|
|
|
101d.
|
Land Rover Discovery III
|
Stal 5mm 1180zł
Alu 6mm 1270zł
|
Pełna osłona skrzyni biegów i reduktora Land Rover Discovery 3 2004-2009. Wykonana jako jeden długi element co zapewnia dużą sztywność.Montowana w fabryczne otwory pojazdu.Nie wymaga żadnego wiercenia ani spawania.Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm. Śrutowana i malowana proszkowo z podkładem antykorozyjnym klasy 5 lakierem ze strukturą. Łączy się z pozostałymi osłonami standard i offroad produkcji HC. Duża ilość otworów w osłonie ułatwia czyszczenie i spływ błota jak również zapobiega przegrzewaniu się elementów układu napędowego. Waga ok.10,8 kg.
W komplecie wszystkie potrzebne śruby i elementy montażowe.
GTeTCDisco3standard
|
|
|
102.
|
Land Rover L322
2002-2009
|
Stal 5mm 1130zł
Alu 6mm 1340zł
|
Range Rover L322 2002-2009 pełna osłona silnika.Montowana w fabryczne otwory w przednim wózku zawieszenia. Należy w nich osadzić nitonakrętki i przykręcić w nie osłonę.Wykonana z blachy aluminiowej konstrukcyjnej o grubości 6 mm.Łączy się z pozostałymi osłonami podwozia do tego modelu tworząc sztywną i kompletną osłonę zespołu napędowego.Waga ok. 6,7 kg.
GEnL322standard
|
|
|
102a.
|
Land Rover L322
2002-2009
|
Stal 5mm 1130zł
Alu 6mm 1310zł
|
Range Rover L322 2002-2009 pełna osłona chłodnic.Montowana w fabryczne otwory w przednim wózku zawieszenia. Należy w nich osadzić nitonakrętki i przykręcić w nie osłonę.Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4mm. Śrutowana i malowana proszkowo w technologi dwuwarstwowej ze strukturą.Łączy się z pozostałymi osłonami podwozia do tego modelu tworząc sztywną i kompletną osłonę zespołu napędowego.Waga ok. 10,1 kg.
GRadL322standard
|
|
|
102b.
|
Land Rover L322
2002-2009
|
Stal 5mm 740zł
Alu 6mm 870zł
|
Range Rover L322 2002-2006 pełna osłona reduktora.Zwarta konstrukcja i duże otwory zapobiegają przed osadzaniem się nadmiaru błota i przegrzaniem reduktora.Montowana w fabryczne otwory w wózku pod skrzynią biegów. Należy w nich osadzić nitonakrętki i przykręcić w nie osłonę.Wykonana z blachy aluminiowej konstrukcyjnej o grubości 6 mm.Łączy się z pozostałymi osłonami podwozia do tego modelu tworząc sztywną i kompletną osłonę zespołu napędowego.Waga ok. 3 kg.
!!! Osłona pasuje tylko do samochodów z silnikami BMW 3.0d i 4.4 v8 !!!
GTcL322standard2002
|
|
|
102c.
|
Land Rover L322
2002-2006
|
Stal 5mm 760zł
Alu 6mm 890zł
|
Range Rover L322 2002-2006 pełna osłona skrzyni biegów.Montowana w fabryczne otwory w wózku pod skrzynią biegów i z przodu do osłony silnika HC. Należy w nich osadzić nitonakrętki i przykręcić w nie osłonę.Wykonana z blachy aluminiowej konstrukcyjnej o grubości 6 mm.Łączy się z pozostałymi osłonami podwozia do tego modelu tworząc sztywną i kompletną osłonę zespołu napędowego.Waga ok. 2,9 kg.
!!! Osłona pasuje tylko do samochodów 2002-2006 z silnikami BMW 3.0d i 4.4 v8 !!!
Montaż tej osłony bez osłony silnika Heavy Cruiser nie jest możliwy.
GTL322standard2002
|
|
|
103.
|
Land Rover L322
2007-2009
|
Stal 5mm 760zł
Alu 6mm 890zł
|
Range Rover L322 2007-2009 pełna osłona skrzyni biegów.Montowana w fabryczne otwory w wózku pod skrzynią biegów i z przodu do osłony silnika HC. Należy w nich osadzić nitonakrętki i przykręcić w nie osłonę.W niektórych autach trzeba je rozwiercić. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm.Śrutowana i malowana proszkowo w technologi dwuwarstwowej ze strukturą.Łączy się z pozostałymi osłonami podwozia do tego modelu tworząc sztywną i kompletną osłonę zespołu napędowego.Waga ok. 6,2 kg.
!!! Osłona pasuje tylko do samochodów 2007-2009 z silnikami 3.6 diesel i 4.2 v8 !!!
Montaż tej osłony bez osłony silnika Heavy Cruiser nie jest możliwy.
GTL322standard2007
|
|
|
104.
|
Land Rover L322
2007-2009
|
Stal 5mm 630zł
Alu 6mm 760zł
|
Range Rover L322 2007-2009 pełna osłona reduktora.Zwarta konstrukcja i duże otwory zapobiegają przed osadzaniem się nadmiaru błota i przegrzaniem reduktora.Montowana w fabryczne otwory w wózku pod skrzynią biegów. Należy w nich osadzić nitonakrętki i przykręcić w nie osłonę.W niektórych autach trzeba je rozwiercić.Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm.Śrutowana i malowana proszkowo w technologi dwuwarstwowej ze strukturą.Łączy się z pozostałymi osłonami podwozia do tego modelu tworząc sztywną i kompletną osłonę zespołu napędowego.Waga ok. 6,1 kg.
!!! Osłona pasuje tylko do samochodów z silnikami 3.6d i 4.2 v8 !!!
GTcL322standard2007
|
|
|
105.
|
Land Rover L320
2005-2009
|
Stal 5mm 1400zł
Alu 6mm 1650zł
|
Pełna osłona silnika,chłodnic i przedniego mostu.
Range Rover Sport L320 2005-2009.Chroni dół zderzaka, chłodnice, silnik i przedni most. Wykonana jako jeden długi element co zapewnia bardzo dużą sztywność. Montowana w fabryczne otwory pojazdu. Nie wymaga żadnego wiercenia ani spawania. Plastikową osłonę haka holowniczego w zderzaku należy zdemontować lub wyciąć jej środek aby zapewnić dostęp do niego po zamontowaniu osłony. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm. Śrutowana i malowana proszkowo z podkładem antykorozyjnym klasy 5 lakierem ze strukturą. Łączy się z pozostałymi osłonami standard i offroad produkcji HC. Waga ok.19,8 kg.
W komplecie wszystkie potrzebne śruby i elementy montażowe.
GEnRRSport05offroad-bl
GEnRRSport05offroad-al
|
|
|
106.
|
Land Rover L320
2005-2009
|
Stal 5mm 1110zł
Alu 6mm 1250zł
|
Pełna osłona skrzyni biegów i reduktora
Range Rover Sport L320 2005-2009. Wykonana jako jeden długi element co zapewnia dużą sztywność. Montowana w fabryczne otwory pojazdu. Nie wymaga żadnego wiercenia ani spawania. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm. Śrutowana i malowana proszkowo z podkładem antykorozyjnym klasy 5 lakierem ze strukturą. Łączy się z pozostałymi osłonami standard i offroad produkcji HC. Duża ilość otworów w osłonie ułatwia czyszczenie i spływ błota jak również zapobiega przegrzewaniu się elementów układu napędowego. Waga ok.10,7 kg.
GTeTcRRSport05standard-bl
GTeTcRRSport05standard-al
|
|
|
107.
|
Land Rover L320
2009-2013
|
Stal 5mm 1400zł
Alu 6mm 1650zł
|
Pełna osłona silnika
Range Rover Sport L320 facelift 2009-2013.Chroni dół zderzaka, chłodnice, silnik i przedni most. Wykonana jako jeden długi element co zapewnia bardzo dużą sztywność. Montowana w fabryczne otwory pojazdu. Nie wymaga żadnego wiercenia ani spawania. Plastikową osłonę haka holowniczego w zderzaku należy zdemontować lub wyciąć jej środek aby zapewnić dostęp do niego po zamontowaniu osłony. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm. Śrutowana i malowana proszkowo z podkładem antykorozyjnym klasy 5 lakierem ze strukturą. Łączy się z pozostałymi osłonami standard i offroad produkcji HC. Waga ok.19,9 kg.
W komplecie wszystkie potrzebne śruby i elementy montażowe.
GEnRRSport09offroad-bl
GEnRRSport09offroad-al
|
|
|
108.
|
Land Rover L320
2009-2013
|
Stal 5mm 1110zł
Alu 6mm 1250zł
|
Pełna osłona skrzyni biegów i reduktora
Range Rover Sport facelift L320 2009-2013. Wykonana jako jeden długi element co zapewnia dużą sztywność. Montowana w fabryczne otwory pojazdu. Nie wymaga żadnego wiercenia ani spawania. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm. Śrutowana i malowana proszkowo z podkładem antykorozyjnym klasy 5 lakierem ze strukturą. Łączy się z pozostałymi osłonami standard i offroad produkcji HC. Duża ilość otworów w osłonie ułatwia czyszczenie i spływ błota jak również zapobiega przegrzewaniu się elementów układu napędowego. Waga ok.(stal 10,8 kg,alu 4,2kg)
GTeTcRRSport09standard-bl
GTeTcRRSport09standard-al
|
|
|
109. |
Land Rover Discovery I
|
Stal 4mm 680złzł
|
Osłony drążków do Land Rover Discovery I. wykonana z stalowej blachy grubości 4 mm. Produkt najpierw cięty jest laserowo, następnie gięty na prasie krawędziowej, a właściwy kształt uzyskuje podczas ręcznej obróbki wykańczającej. Następnym etapem jest zabezpieczenie antykorozyjne polegające na cynkowaniu galwanicznym, oraz malowanie proszkowe które nadaje osłonie ostateczny wygląd. Wszystkie nasze produkty standardowo malowane są w kolorze czarnym matowym RAL 9005. |
|
|
110. |
Land Rover Discovery I
|
Stal 4mm 240zł
|
Osłona przedniego mechanizmu róznicowego do Land Rover Discovery I. wykonana z stalowej blachy grubości 4 mm. Produkt najpierw cięty jest laserowo, następnie gięty na prasie krawędziowej, a właściwy kształt uzyskuje podczas ręcznej obróbki wykańczającej. Następnym etapem jest zabezpieczenie antykorozyjne polegające na cynkowaniu galwanicznym, oraz malowanie proszkowe które nadaje osłonie ostateczny wygląd. Wszystkie nasze produkty standardowo malowane są w kolorze czarnym matowym RAL 9005. |
|
|
111. |
Land Rover Discovery I
|
Stal 4mm 460zł
|
Osłona tylnego mostu do Land Rover Discovery I. wykonana z stalowej blachy grubości 4 mm. Produkt najpierw cięty jest laserowo, następnie gięty na prasie krawędziowej, a właściwy kształt uzyskuje podczas ręcznej obróbki wykańczającej. Następnym etapem jest zabezpieczenie antykorozyjne polegające na cynkowaniu galwanicznym, oraz malowanie proszkowe które nadaje osłonie ostateczny wygląd. Wszystkie nasze produkty standardowo malowane są w kolorze czarnym matowym RAL 9005. |
|
|
112. |
Land Rover Discovery I
|
Stal 4mm 790zł
|
Osłona zbiornika paliwa do Land Rover Discovery I. wykonana z stalowej blachy grubości 4 mm. Produkt najpierw cięty jest laserowo, następnie gięty na prasie krawędziowej, a właściwy kształt uzyskuje podczas ręcznej obróbki wykańczającej. Następnym etapem jest zabezpieczenie antykorozyjne polegające na cynkowaniu galwanicznym, oraz malowanie proszkowe które nadaje osłonie ostateczny wygląd. Wszystkie nasze produkty standardowo malowane są w kolorze czarnym matowym RAL 9005. |
|
|
113. |
Land Rover Discovery II
|
Stal 4mm 460zł
|
Osłona tylnego mostu do Land Rover Discovery II. wykonana z stalowej blachy grubości 4 mm. Produkt najpierw cięty jest laserowo, następnie gięty na prasie krawędziowej, a właściwy kształt uzyskuje podczas ręcznej obróbki wykańczającej. Następnym etapem jest zabezpieczenie antykorozyjne polegające na cynkowaniu galwanicznym, oraz malowanie proszkowe które nadaje osłonie ostateczny wygląd. Wszystkie nasze produkty standardowo malowane są w kolorze czarnym matowym RAL 9005. ORG |
|
|
114. |
Land Rover Discovery III i IV
|
Alu 6mm 1360zł
|
Osłona silnika do samochodu Land Rover Discovery III i IV wykonana z aluminium grubości 6 mm. Produkt najpierw cięty jest laserowo, następnie gięty na prasie krawędziowej, a właściwy kształt uzyskuje podczas ręcznej obróbki wykańczającej. |
|
|
115. |
Land Rover Discovery III i IV
|
Alu 6mm 1150zł
|
Osłona skrzyni biegów do samochodu Land Rover Discovery III i IV wykonana z aluminium grubości 6 mm. Produkt najpierw cięty jest laserowo, następnie gięty na prasie krawędziowej, a właściwy kształt uzyskuje podczas ręcznej obróbki wykańczającej. |
|
|
116. |
Land Rover Discovery III i IV
|
Alu 6mm 1030zł
|
Osłona tylnego mostu do samochodu Land Rover Discovery III i IV wykonana z aluminium grubości 6 mm. Produkt najpierw cięty jest laserowo, następnie gięty na prasie krawędziowej, a właściwy kształt uzyskuje podczas ręcznej obróbki wykańczającej. |
|
|
116a. |
LAND ROVER DISCOVERY III i IV
|
Stal 3mm 1260zł |
Osłona silnika do zderzaka plastikowego (standardowy kolor szary mat RAL 7015) osłony są wykonywane z blach stalowych o grubości 3mm, ciętych laserem i giętych na prasie krawędziowej CNC, malowane podwójną warstwą farby proszkowej. Do zamontowania tego zestawu nie trzeba żadnych dodatkowych części. Standardowe wyposażenie zestawu to: osłona, śruby, podkładki, nakrętki.
Czas oczekiwania 4-6 tygodni RR |
|
|
116b. |
LAND ROVER DISCOVERY III i IV
|
Stal 3mm 1260zł |
Osłona silnika do zderzaka stalowego RR (standardowy kolor czarny mat RAL 9005)osłony są wykonywane z blach stalowych o grubości 3mm, ciętych laserem i giętych na prasie krawędziowej CNC, malowane podwójną warstwą farby proszkowej. Do zamontowania tego zestawu nie trzeba żadnych dodatkowych części. Standardowe wyposażenie zestawu to: osłona, śruby, podkładki, nakrętki.
Czas oczekiwania 4-6 tygodni RR |
|
|
116c. |
LAND ROVER DISCOVERY III i IV
|
Stal 3mm 1260zł |
Osłona skrzyni biegów i reduktora, (standardowy kolor szary mat RAL 7015) wykonywane z blach stalowych o grubości 3mm, ciętych laserem i giętych na prasie krawędziowej CNC, malowane podwójną warstwą farby proszkowej. Do zamontowania tego zestawu nie trzeba żadnych dodatkowych części. Standardowe wyposażenie zestawu to: osłona, śruby, podkładki, nakrętki.
Czas oczekiwania 4-6 tygodni RR |
|
|
116d. |
LAND ROVER DISCOVERY III i IV
|
Stal 3mm 1580zł |
Osłona zbiornika, (standardowy kolor szary mat RAL 7015) wykonywane z blach stalowych o grubości 3mm, ciętych laserem i giętych na prasie krawędziowej CNC, malowane podwójną warstwą farby proszkowej. Do zamontowania tego zestawu nie trzeba żadnych dodatkowych części. Standardowe wyposażenie zestawu to: osłona, śruby, podkładki, nakrętki.
Czas oczekiwania 4-6 tygodni RR |
|
|
116e. |
LAND ROVER DISCOVERY III i IV
|
Stal 3mm 890zł |
Osłona kompresora, (standardowy kolor szary mat RAL 7015)wykonywane z blach stalowych o grubości 3mm, ciętych laserem i giętych na prasie krawędziowej CNC, malowane podwójną warstwą farby proszkowej. Do zamontowania tego zestawu nie trzeba żadnych dodatkowych części. Standardowe wyposażenie zestawu to: osłona, śruby, podkładki, nakrętki.
Czas oczekiwania 4-6 tygodni RR |
|
|
116f. |
LAND ROVER DISCOVERY III i IV
|
Alu 1170zł |
Osłony wahaczy przód,
Do zamontowania tego zestawu nie trzeba żadnych dodatkowych części. Standardowe wyposażenie zestawu to: osłona, śruby, podkładki, nakrętki.
Czas oczekiwania 4-6 tygodni RR |
|
|
116g. |
LAND ROVER DISCOVERY III i IV
|
Stal 3mm
mostu 1470zł
Alu wahaczy 1110zł
|
Osłony wahaczy tył i tylnego mostu (osłony mostu standardowy kolor szary mat RAL 7015)
Do zamontowania tego zestawu nie trzeba żadnych dodatkowych części. Standardowe wyposażenie zestawu to: osłona, śruby, podkładki, nakrętki.
Czas oczekiwania 4-6 tygodni RR |
|
|