skasuj wyniki wyszukiwania
LEGENDA: CENY na czarno dostępne 24h | CENY słabo widoczne WYBIELONE towar NIEDOSTĘPNY | NA ŻÓŁTO PROMOCJA | NA BORDOWO dostępne od 2 do 7 dni

ABY ZAMÓWIĆ KLIKNIJ: NAPISZ ZAMÓWIENIE
Lp. Opis Cena Zdjęcie  
1. 50Ah   815A RED

Dane techniczne:
długość 254 mm
szerokość 172 mm
wysokość 199 mm
masa 17.2 kg
napięcie nominalne 12 V
pojemność rezerwowa 120 min
dodatkowy opis poniżej

740zł Optima 50A  
2. 50Ah   815A BLUE

Dane techniczne:
długość 254 mm
szerokość 172 mm
wysokość 199 mm
masa 17.2 kg
napięcie nominalne 12 V
pojemność rezerwowa 120 min
dodatkowy opis poniżej

750 zł   optima-blue-50AH (3)
 
3.

55Ah   765A  BLUE

długość 245 mm
szerokość 173 mm
wysokość 198 mm
masa 20.4 kg
napięcie nominalne 12 V
pojemność rezerwowa 124 min

800zł optima 55Ah blue 2  
4.

55Ah   765A YELLOW

długość 245 mm
szerokość 173 mm
wysokość 198 mm
masa 20.4 kg
napięcie nominalne 12 V
pojemność rezerwowa 124 min
dodatkowy opis poniżej

800zł Optima 55A  
5. napięcie 12 V  BLUE
pojemność 
66 Ah
prąd rozruchu 845 A
pojemność rezerwowa 155 min
długość 300 mm
szerokość 169 mm
wysokość 221 mm
masa  kg
dodatkowy opis poniżej

895zł   OPTIMA 66Ah_3
 
6. napięcie 12 V YELLOW
pojemność
75 Ah
prąd rozruchu 975 A
pojemność rezerwowa 155 min
długość 325 mm
szerokość 165 mm
wysokość 238 mm
masa 26,5 kg
dodatkowy opis poniżej
1030zł Optima 75A  
7. napięcie 12 V   BLUE
pojemność
75 Ah
prąd rozruchu 975 A
pojemność rezerwowa 155 min
długość 325 mm
szerokość 165 mm
wysokość 238 mm
masa 26,5 kg
dodatkowy opis poniżej
1030zł
Optima 75Ah blue 3
 
8.        
9.

Szybkozłączka 175A

70zł
szybkozlacze 175a 2
szybkozlacze 175a
10.

Ładowarka do akumulatorów żelowych  CTEK:
XS M45 3.6A -230zł
XS MULTI 3.8A -290zł
XS800-175zł
MXS 5.0-335zł ( zdjęcie )
MXS 7.0-635zł
MXS 10-770zł
MXS 25-1515zł

 
Ladowarka ctek MXS 5,0 2
Ladowarka ctek MXS 5,0
11.

SEPARATOR System zasilania dwu-akumulatorowego jest niezbędny wszędzie tam gdzie na pojeździe zasilanie z akumulatorów używane jest do pracy czy zabawy. Zabezpiecza akumulator rozruchowy pojazdu przed niekontrolowanym rozładowaniem przez urządzenia dodatkowe a kierowcę przed utknięciem bez możlwości rozruchu pojazdu.
W trybie automatycznym: akumulator rozruchowy pojazdu pozostaje zawsze sprawny, dodatkowy akumulator zasila dodatkowe urządzenia. Obydwa akumulatory są cały czas ładowane przez alternator samochodu.
W trybie ręcznym: awaryjnie istnieje ręczna możliwośc wykorzystania połączonej mocy obydwu akumulatorów do pracy jak i rozruchu.

590zł separator akumulatorow 2Praca:
Zasilanie radiostacji samochodowych
Zasilanie wyciągarek
Zasilanie swiateł roboczych
Zasilanie przetwornic 12V/220V
Wypoczynek i zabawa:
Systemy zasilania Camperów
Zasilanie robudowanego sprzętu audio
Zasilanie lodówek samochodowych
Zasilanie urządzeń biwakowych
Sterowanie dwu-akumulatorowe 12V.
separator akumulatorow 3
Kompletny zestaw.

Sterownik z sygnalizacją i wyborem trybu pracy: AUTO/LINK (Manual)
Pobór prądu sterownika: 1mA
Pobór prądu przekaźnika sterującego w trybie ON: 0,8A
Ochrona przed wilgocią: IP52
Temperatura pracy: -20oC/+60oC

Co wyróżnia OPTIME spośród akumulatorów konwencjonalnych?